Institut XXV Olimpíada > Notícies > 3er ESO > TREBALL PER PROJECTES A LA MATÈRIA OPTATIVA DE TERCER D’ESO DE L’INSTITUT XXV OLIMPÍADA DE BARCELONA
Notícies
TREBALL PER PROJECTES A LA MATÈRIA OPTATIVA DE TERCER D’ESO DE L’INSTITUT XXV OLIMPÍADA DE BARCELONA
- 4 novembre, 2019
- Posted by: jordi
- Category: 3er ESO
No hi ha comentaris
L’alumnat d’ESO de l’Institut XXV Olimpíada treballa per projectes en la matèria optativa que cursen. L’alumnat de tercer d’ESO està creant “La meva empresa” i és per disposar d’eines que han realitzat un taller al CaixaForum de Barcelona sobre emprenedoria la darrera setmana del mes d’octubre de 2019.
Amb el treball cooperatiu a l’aula i les eines com aquest taller d’emprenedoria del CaixaForum al final de curs podran presentar les pròpies empreses amb un bon estudi de mercat i amb una perspectiva de realització possible.
Deixa un comentari Cancel·la les respostes
Enllaços

http://ensenyament.gencat.cat/ca/inici/

http://www.edubcn.cat/ca/

http://xtec.gencat.cat/ca/

https://inici.espai.educacio.gencat.cat/

https://sites.google.com/site/comeniusxxvolimpiada/home/erasmus

https://educaciodigital.cat/ies25enaolimpiada-bcn/moodle

https://sites.google.com/site/agenda21xxv/

http://www.edu365.cat/