El dilluns 6 de maig de 2019 l’Institut rep la visita de l’escriptora i diputada del Parlament per Esquerra Republicana, Jenn Díaz. Una xerrada organitzada pel departament didàctic de llengua castellana i literatura sobre Ana María Matute i la seva obra Los niños tontos, obra de lectura obligatòria de segon de Batxillerat.
Jenn Díaz és una gran admiradora y coneix molt bé l’obra de A. M. Matute i, algunes persones crítiques l’han qualificada com l’hereva literària de l’obra de la novel·lista.
Una activitat de lectura que va permetre l’alumnat endinsar-se i gaudir molt més en la lectura que forma part de la seva tasca en el segon curs de batxillerat.
Institut XXV Olimpíada > Notícies > XXV OLIMPÍADA > PRESENTACIÓ DE LOS NIÑOS TONTOS, LECTURA OBLIGATÒRIA DE SEGON DE BATXILLERAT A L’ALUMNAT DE L’INSTITUT XXV OLIMPÍADA
Notícies
PRESENTACIÓ DE LOS NIÑOS TONTOS, LECTURA OBLIGATÒRIA DE SEGON DE BATXILLERAT A L’ALUMNAT DE L’INSTITUT XXV OLIMPÍADA
- 14 maig, 2019
- Posted by: jordi
- Category: XXV OLIMPÍADA
No hi ha comentaris

Deixa un comentari Cancel·la les respostes
Enllaços

http://ensenyament.gencat.cat/ca/inici/

http://www.edubcn.cat/ca/

http://xtec.gencat.cat/ca/

https://inici.espai.educacio.gencat.cat/

https://sites.google.com/site/comeniusxxvolimpiada/home/erasmus

https://educaciodigital.cat/ies25enaolimpiada-bcn/moodle

https://sites.google.com/site/agenda21xxv/

http://www.edu365.cat/