Notícies
L’alumna Lorena de tercer d’ESO de l’Institut XXV Olimpíada de Barcelona guanyadora dels Jocs Florals de Sant Jordi del districte Sants-Montjuïc
- 15 maig, 2023
- Posted by: Programador
- Category: 3er ESO

Lorena C. B., de tercer d’ESO de l’Institut XXV Olimpíada de Barcelona, ha estat la guanyadora dels Jocs Florals de Sant Jordi del districte de Sants-Montjuïc en la categoria G1, prosa de segon cicle d’ESO.
La seva obra “Les dues cares del sol” ha obtingut el reconeixement del jurat i ha confirmat l’èxit que ja va tenir al concurs literari de Sant Jordi de l’Institut XXV Olimpíada. El relat participarà ara com a representant del districte en la seva categoria als Jocs Florals de la ciutat de Barcelona.
Junt amb professors i professores l’han acompanyada al lliurament de premis a la Seu del districte dues altres participants als Jocs Florals, que també van rebre el primer premi al concurs de Sant Jordi del centre, Deissy T. de quart d’ESO i Ariadna R. de primer d’ESO.
Enhorabona de part de tota la comunitat educativa!
Enllaços







