Els dies 25, 26 i 27 de maig de 2022, l’alumnat de primer de batxillerat social i humanístic en col.laboració amb alumnat del batxillerat escènic i musical, ha participat en els actes d’homenatge de tres persones deportades del districte Sants Montjuïc, dins el projecte Stolpersteine. Els actes han consistit en la lectura d’un manifest, minut de silenci, lectura d’un poema i interpretació d’una cançó i han culminat amb la col.locació de les llambordes de Francesc Boix, Carme Boatell i José Alcubierre.
Han estat uns dies plens d’emoció i entusiasme, amb un alumnat que ha demostrat compromís, implicació, responsabilitat i empatia. Amb aquest projecte hem contribuït a l’arrelament de la memòria del Francesc, la Carme i el José, no només als seus carrers i a la seva ciutat sinó també al cor dels i les alumnes que han contribuït a fer justícia.
Institut XXV Olimpíada > Notícies > XXV OLIMPÍADA > HOMENATGE A PERSONES DEPORTADES DE SANTS-MONTJUÏC AMB PARTICIPACIÓ D’ALUMNES I PROFESSORAT DE L’INSTITUT XXV OLIMPÍADA DE BARCELONA
Notícies
HOMENATGE A PERSONES DEPORTADES DE SANTS-MONTJUÏC AMB PARTICIPACIÓ D’ALUMNES I PROFESSORAT DE L’INSTITUT XXV OLIMPÍADA DE BARCELONA
- 30 maig, 2022
- Posted by: Programador
- Category: XXV OLIMPÍADA
No hi ha comentaris

Deixa un comentari Cancel·la les respostes
Enllaços

http://ensenyament.gencat.cat/ca/inici/

http://www.edubcn.cat/ca/

http://xtec.gencat.cat/ca/

https://inici.espai.educacio.gencat.cat/

https://sites.google.com/site/comeniusxxvolimpiada/home/erasmus

https://educaciodigital.cat/ies25enaolimpiada-bcn/moodle

https://sites.google.com/site/agenda21xxv/

http://www.edu365.cat/