Notícies
ALUMNES DE 4t C/PDC DE L’INSTITUT XXV OLIMPÍADA REBEN EL PREMI A UN PROJECTE D’EDUCACIÓ EN VALORS
- 9 desembre, 2016
- Posted by: jordi
- Category: XXV OLIMPÍADA

El dia 28 de novembre de 2016, en el Teatre Goya de Barcelona, es van fallar els premis de la Fundación SARquavitae, amb l’objectiu de reconèixer a nivell de tot l’Estat Espanyol aquells projectes i activitats de promoció dels valors envers la nostra gent gran. Els alumnes del grup de 4t ESO C / PDC van presentar el seu projecte “Històries de vida” i les seves tres concrecions, realitzades en els dos darrers cursos escolars amb la Fundació AVISMÓN Catalunya: un llibre d’entrevistes, una mostra del qual es poden veure en la primera planta de l’Institut XXV Olimpíada de Barcelona, i els dos audiovisuals coprotagonitzats pels nostres alumnes i els avis de la Fundació AVISMÓN.
Per la qualitat del projecte els nostres alumnes varen rebre el primer i únic accèssit de la seva categoria. El diploma aconseguit el van anar a oferir a Na MAGDALENA Blasco, directora de la Fundació AVISMÓN Catalunya.
És un reconeixement i una prova que, a través de la insistència en les activitats de reforç escolar, es pot arribar a l’excel·lència educativa.
Deixa un comentari Cancel·la les respostes
Enllaços







